Пројектна настава представља јединствен наставни модел који припрема ученике за живот и рад у 21. веку. Кроз пројектну наставу ученици уче како да комуницирају и сарађују у тиму, поштују временске рокове и одговорно и самостално доносе одлуке.
Ученици VIII-3 са Ченеја су почетком ове године заједно са наставницом немачког језика представили пројекат под називом „Трагови подунавских Шваба у Војводини“. Инспирацију за одабир теме су пронашли у Новом Саду који је прошле године носио титулу Eвропске престонице културе. Управо је та значајна титула нашег града послужила као мотив да се ученици ближе упознају са својим мултикултуралним окружењем и сазнају више о историји и култури народа који је вековима живео на подручју Војводине.
Три групе ученика су на један креативан начин обрађивали различите тематске области: историју, кухињу и језик. Ученици су у оквиру тимског рада развијали језичке вештине, али и усвајали знања о култури и народу чији језик уче. Тема о подунавским Швабама је код ученика подстакла развој интеркултуралних компетенција попут знатижеље, толеранције и емпатије према другим културама, као и неговање отвореног и позитивног става према различитостима.
Како су ученици представили крајње прозводе својих истраживања и шта су имали да кажу о раду на пројекту, можете погледати у кратком инсерту из емисије „Deutsche Minuten“.